Lovehoney zainicjowała we współpracy z Tokidoki nową serię swoich erotycznych produktów w październiku 2016 r. Pooneh Mohajer, współzałożycielka Tokidoki, stwierdziła wówczas, że nowy projekt ma na celu promowanie „znaczenia zdrowia seksualnego i ogólnego dobrego samopoczucia”. Docelowy klient to dla obu firm osoby w wieku od 18-30 ze względu na popularność w tej grupie kultury japońskiej.
Według informacji „Life Site News” produkty powstałe w kooperacji obu firm są wciąż dostępne, ale portal nie zdecydował się na zamieszczenie wizerunków czy opisów tych zabawek ze względu na ich jednoznacznie erotyczny charakter. W mediach internetowych pojawiły się recenzje tych produktów, zwracające uwagę na inspirację japońską kulturą kawaii (słowo kawaii oznacza „uroczy” lub „sympatyczny”).
Pomóż w rozwoju naszego portalu
W jego szopce znajdują się Maryja, św. Józef i Chrystus w żłobie z różowego siana.
W oczach wszystkich Legno umieścił jaskrawoniebieskie muszle, symbolizujące muszlę pielgrzyma – to oczywiste nawiązanie do maskotki pielgrzyma „Luce”, którą Legno stworzył na Rok Jubileuszowy 2025.
Włodzimierz Rędzioch