Niestety, dziś znalezienie solidnego fachowca, który świadczy usługi w rozsądnej cenie, to niełatwa sprawa, a polecony w internecie „specjalista” często nie wykazuje się odpowiednią wiedzą i zaangażowaniem. Dlatego warto zainwestować w usługę „Pomocna ekipa” PGNiG, która rozwiązuje te problemy i pozwala zaoszczędzić czas – a to wszystko już od 6,99 zł miesięcznie!
Fachowiec potrzebny od zaraz
Dziś hydraulik, który sprawnie i niedrogo wymieni uszkodzoną baterię, pękniętą rurę lub uszczelkę, jest naprawdę na wagę złota.
Pomóż w rozwoju naszego portalu
– Po wejściu do kuchni zauważyłam, że pod zlewem zebrała się spora ilość wody. Okazało się, że pękła rura. Mąż był w delegacji, a samej raczej trudno byłoby mi to naprawić. Na szczęście mam wykupioną usługę „Pomocna ekipa” w PGNiG Obrót Detaliczny, która zapewnia natychmiastową pomoc fachowca. Teraz wiem, że to był strzał w dziesiątkę! Płacę kilka złotych miesięcznie i w razie potrzeby mogę liczyć na szybką pomoc – cieszy się p. Malwina z Rudy Śląskiej.
Według statystyk, hydraulik to najlepiej oceniany fachowiec, spośród tych, których możemy poprosić o pomoc w ramach usługi „Pomocna ekipa”. Z przeprowadzonego badania wynika, że aż 93% klientów skorzystało właśnie z jego usług. To jednak niejedyny specjalista, na którego można liczyć w tym pakiecie.
Reklama
– Sąsiad z naprzeciwka zatrzasnął klucze w mieszkaniu. Spotkałam go na klatce i zaoferowałam pomoc. On jednak uśmiechnął się i powiedział, że nie ma problemu, ponieważ już zgłosił sprawę do PGNiG i czeka na ślusarza. Zdziwiłam się, zaprosiłam go więc na herbatę, żeby dowiedzieć się czegoś więcej. Pan Władysław powiedział mi, że od niedawna korzysta z usług „Pomocnej ekipy” i jest bardzo zadowolony. Elektryk naprawił mu światło w salonie, a informatyk laptopa, dzięki czemu może rozmawiać przez internet z wnuczką, która studiuje za granicą – mówi p. Anna z Zabrza.
Do dyspozycji klientów PGNiG jest również technik urządzeń grzewczych i gazowych. Jego pomoc jest niezbędna, gdy musimy naprawić kuchenkę gazową albo kocioł gazowy zainstalowany w naszym domu. To zadania, które wymagają odłączenia gazu, zdecydowanie należy więc powierzyć je specjalistom z odpowiednimi uprawnieniami.
– Zauważyłam, że płomień w palnikach gazowych mojej kuchenki ma dziwny czerwony kolor, a woda w czajniku gotuje się dużo dłużej. Wezwałam więc specjalistę z PGNiG, który przyjechał już następnego dnia rano i stwierdził, że to wina zabrudzonych palników. Dzięki jego szybkiej i sprawnej interwencji płomień gazu znów jest błękitny, a woda w czajniku gotuje się błyskawicznie – przyznaje p. Marzena z Tłuszcza.
Mały koszt, konkretne korzyści
Klienci PGNiG Obrót Detaliczny mogą wybrać jeden z czterech wariantów oferty „Pomocna ekipa”, a opłata miesięczna wynosi od zaledwie 6,99 zł do maksymalnie 19,99 zł. To naprawdę wyjątkowa oferta, zważywszy, że gdy szukamy pomocy w internecie, nierzadko trzeba się liczyć z wydatkiem rzędu 50 zł za sam dojazd serwisanta, nie wspominając o koszcie samej usługi oraz części zamiennych.
Reklama
Jeśli decydujemy się na wybór oferty „Pomocna ekipa” w najtańszej opcji (6,99 zł), możemy liczyć na wsparcie technika urządzeń grzewczych i gazowych oraz ślusarza. W wariancie drugim (9,99 zł) do pakietu dołącza hydraulik, w trzecim (14,99 zł) – elektryk. Najbardziej rozbudowany, czwarty pakiet (19,99 zł) gwarantuje kompleksową pomoc technika urządzeń grzewczych i gazowych, ślusarza, hydraulika, elektryka, serwisanta RTV/AGD oraz informatyka.
Termin w 4 godziny, pomoc w ciągu jednego dnia!
Aby skorzystać z pomocy fachowców w ramach „Pomocnej ekipy”, wystarczy zadzwonić do całodobowego Centrum Pomocy pod numer telefonu: (22) 505 14 25 i poinformować o wystąpieniu awarii, a także krótko opisać, co się zdarzyło. Konsultant w ciągu maksymalnie 4 godzin oddzwoni i zaproponuje termin wizyty specjalisty. Fachowiec przyjedzie w ciągu 24 godzin lub w innym ustalonym przez klienta terminie. To właśnie szybka pomoc w razie awarii i łatwy dostęp do fachowców są przez klientów PGNiG Obrót Detaliczny wskazywane jako największe atuty usługi.
W ramach „Pomocnej ekipy” oferowane są zorganizowanie i pokrycie kosztów interwencji, w tym dojazdu do klienta, materiałów oraz robocizny – do 500 zł za jedną naprawę. Z takiego serwisu specjalisty można skorzystać trzy razy w okresie 12 miesięcy.
Jesteś w PGNiG? Skorzystaj!
Z oferty mogą skorzystać wszyscy klienci, którzy mają aktywną umowę z PGNiG Obrót Detaliczny na dostawę gazu i/lub prądu. Po wybraniu wariantu usługi zostaje zawarta umowa jej świadczenia na okres 24 miesięcy. Wówczas opieka technika urządzeń grzewczych i gazowych, hydraulika, elektryka, ślusarza, serwisanta urządzeń RTV/AGD oraz informatyka już działa!
Usługę „Pomocna ekipa” można wykupić w jednym z ponad 130 Biur Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny oraz za pośrednictwem elektronicznych kanałów komunikacji (eBOK, aplikacja mobilna). Szczegółowe informacje o ofercie dostępne są pod adresem: pgnig.pl/pomocna-ekipa .