Reklama

Różaniec drogą do Jezusa

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

6-13 sierpnia 2003

Pielgrzymka rozpoczyna się w środę 6 sierpnia Mszą św. sprawowaną przez biskupa włocławskiego Wiesława Meringa o godz. 6.30.
Długość trasy Pielgrzymki wynosi ok. 300 km. Trasa wiedzie z Włocławka przez Izbicę Kujawską, Koło, Skęczniew, Charłupię Małą, Wolę Rudnicką, Rudniki i Iwanowice Duże. 13 sierpnia o godz. 15.30 pielgrzymi docierają na Jasną Górę. Pielgrzymkę kończy Msza św. o godz. 20.00.

Zapisy
od 10 lipca w kancelarii katedralnej we Włocławku, plac Kopernika 7, w godz. 10.00-12.00 i 16.00-18.00.
Osoby idące po raz pierwszy muszą dostarczyć opinię wystawioną przez księdza proboszcza. Młodzież do lat 18 przedstawia pisemną zgodę rodziców; osoby poniżej 15. roku życia mogą pielgrzymować tylko pod opieką osoby dorosłej. Wymagany jest też dobry stan zdrowia. Pielgrzymi uiszczają opłatę w wysokości 70 zł (na przewóz bagażu, druk znaczków, koszty ubezpieczenia oraz inne wydatki organizacyjne).

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Pielgrzymi zabierają z sobą:
dowód tożsamości (konieczny PESEL), różaniec, śpiewnik, wygodne buty, nakrycie głowy, odpowiednie ubranie, plecak lub torbę podróżną, śpiwór, materac, chlebak, blaszany kubek, menażkę, łyżkę, lekki pojemnik na napoje, płaszcz przeciwdeszczowy, zestaw niezbędnych leków, bandaże, latarkę, przybory toaletowe, suchy prowiant i dobry humor.

Regulamin
Pielgrzymka ma charakter rekolekcji w drodze. Znakiem pełnego w niej uczestnictwa jest duch modlitwy i zdyscyplinowania. Uczestników obowiązuje zakaz palenia tytoniu i picia alkoholu oraz noclegów koedukacyjnych. Pielgrzymi są zobowiązani do przestrzegania poleceń kierownictwa Pielgrzymki oraz szczegółowych zasad Pieszej Pielgrzymki Włocławskiej. Przepisy regulaminu zostaną podane podczas obowiązkowego spotkania pielgrzymów - 3 sierpnia w katedrze o godz. 16.00. Regulamin będzie na bieżąco przypominany w czasie trwania Pielgrzymki.

2003-12-31 00:00

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Święcenia diakonatu w diecezji toruńskiej

2024-06-22 13:47

Renata Czerwińska

- To z waszych rodzin Pan Bóg wybiera. To one są tą żyzną glebą, z których On wybiera do posługi kapłańskiej, misyjnej, życia konsekrowanego, a także założenia rodziny – mówił bp Józef Szamocki podczas święceń diakonatu, które odbyły się 22 czerwca w toruńskiej katedrze.

Do święceń przystąpiło pięciu młodych mężczyzn, pochodzących z parafii w Grudziądzu, Toruniu, Nowym Mieście Lubawskim i Jabłonowie Pomorskim.

CZYTAJ DALEJ

Komisje synodalne powołane

2024-06-22 12:38

Tomasz Lewandowski

Przewodniczący komisji synodalnych dekrety odebrali w kaplicy Kurii Metropolitalnej.

Przewodniczący komisji synodalnych dekrety odebrali w kaplicy Kurii Metropolitalnej.

Na podstawie refleksji nad syntezami parafialnymi abp Józef Kupny powołał 18 czerwca pięć komisji synodalnych i mianował ich przewodniczących. Są to:

1. Synodalna parafia misyjna – przewodniczący ks. Janusz Gorczyca.

CZYTAJ DALEJ

Jubileusz obecności Jezusa

2024-06-23 00:39

Marzena Cyfert

Jubileusz 25-lecia parafii św. Wawrzyńca w Wołowie i posłanie na misje ks. Michała Olko

Jubileusz 25-lecia parafii św. Wawrzyńca w Wołowie i posłanie na misje ks. Michała Olko

Parafia św. Wawrzyńca w Wołowie obchodzi 25. rocznicę powstania. Na zakończenie Roku Jubileuszowego abp Józef Kupny, metropolita wrocławski przewodniczył uroczystej Eucharystii.

Ksiądz arcybiskup mówił o obecności Jezusa w Eucharystii i o radości, jaka płynie ze świętowania jubileuszu, który jest jubileuszem obecności Jezusa w tej wspólnocie.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję