Reklama

Niedziela Małopolska

O. Leon Knabit twarzą kampanii promującej Małopolskę w czasie ŚDM

O. Leon Knabit będzie twarzą kampanii promującej Małopolskę w czasie Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016. Tyniecki benedyktyn z małopolskimi koralami na szyi i hasłem „Młodość to stan ducha” pojawi się w mediach społecznościowych, spotach telewizyjnych i billboardach.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Twarzą kampanii promującej Małopolskę w czasie Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 będzie o. Leon Knabit, benedyktyn z Tyńca. „Osoba kochana przez młodych i bardzo aktywna w mediach społecznościowych, czyli w kanałach, które chcemy wykorzystać do promocji Małopolski w związku z ŚDM – mówi Gabriela Prokocka-Kazek. – Chcemy, aby ta kampania pokazywała region jako uosobienie harmonii, mądrości i fantazji – wartości, które wynikają z tożsamości marki Małopolska” – dodaje dyrektor departamentu marki Małopolska.

Komunikacja ma być oparta na połączenie mądrości z inteligentnym humorem, w co bardzo dobrze wpisuje się o. Leon Knabit. Hasłem kampanii będzie: „Młodość to stan ducha”.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

„Mamy nadzieję, że pielgrzymi, którzy przyjadą do nas w czasie ŚDM, dzięki naszym działaniom promocyjnym wrócą tu i będą uprawiali nie tylko turystykę religijną, ale pokażemy im Małopolskę jako region, do którego warto przyjechać za kilka miesięcy, ale też, że warto tutaj zainwestować i otworzyć swój biznes” – mówi Jacek Pilch, pełnomocnik Województwa Małopolskiego ds. ŚDM 2016.

Reklama

Podczas ŚDM Marszałek Województwa Małopolskiego wręczy papieżowi Franciszkowi specjalny różaniec wykonany przez niepełnosprawne dzieci. Różaniec nawiązuje do małopolskiej tradycji – jest koloru czerwonego i wykonany z masy chlebowej, tak jak pierwsze korale.

Jacek Pilch zapowiedział, że do promocji Małopolski w czasie ŚDM zostanie wykorzystane także papieski samochód Renault. Możliwe, że będzie można się także przejechać taksówką z o. Leonem.

Kampania jest adresowana zarówno do Małopolan, mieszkańców całej Polski, a ze względu na charakter ŚDM także do odbiorcy międzynarodowego. Do promocji wykorzystane zostaną telewizja, prasa i outdoor. Kampania ruszy w czerwcu na facebookowym profilu „Małopolska” i profilu ŚDM Kraków 2016. Organizatorzy zakładają, że dzięki kampanii logo Małopolski dotrze do 25 milionów odbiorców.

2016-05-12 13:05

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Kraków: przedstawiono wstępny plan zabezpieczenia Światowych Dni Młodzieży

[ TEMATY ]

Światowe Dni Młodzieży

Foter-CC-BY-SA

Wstępny plan zabezpieczenia tegorocznych Światowych Dni Młodzieży przedstawiono w sobotę w Krakowie. W spotkaniu uczestniczył m.in. wojewoda małopolski Józef Pilch, przedstawiciele rządu, Kościoła i służb, które koordynują przygotowania do zabezpieczenia tego wydarzenia.

„Spotkanie pielgrzymów z całego świata z papieżem Franciszkiem podczas Światowych Dni Młodzieży będzie przebiegać z zapewnieniem pełnego bezpieczeństwa - zapewniła szefowa kancelarii premiera Beata Kempa. Do 15 maja ma być gotowy ostateczny raport dotyczący przygotowań do Światowych Dni Młodzieży.

CZYTAJ DALEJ

Prezydent: każdy, kto atakuje naszych żołnierzy, musi liczyć się z twardą odpowiedzią

2024-05-28 17:26

[ TEMATY ]

Andrzej Duda

PAP/Piotr Nowak

Każdy, kto atakuje naszych żołnierzy, musi się liczyć z tym, że żołnierze twardo na ten atak odpowiedzą - podkreślił we wtorek prezydent Andrzej Duda, nawiązując do wtorkowego ataku migranta na polskiego żołnierza na granicy polsko-białoruskiej.

Prezydent odniósł się do sprawy podczas wtorkowego briefingu przez wylotem do czeskiej Pragi.

CZYTAJ DALEJ

#PodcastUmajony (odcinek 29.): Nigdy i nie zawsze

2024-05-28 20:55

[ TEMATY ]

Ks. Tomasz Podlewski

#PodcastUmajony

mat. prasowy

Co dyskrecja ma wspólnego z rozsądkiem? Czym różni się brukowiec od lekarza? W jaki sposób Maryja mówi o czyichś problemach? I na czym właściwie polega umowa między sercem a ustami? Zapraszamy na dwudziesty dziewiąty odcinek „Podcastu umajonego”, w którym ks. Tomasz Podlewski opowiada o dyskrecji Maryi w Kanie Galilejskiej.

ZOBACZ CAŁY #PODCASTUMAJONY

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję