Reklama

Polska

ŚDM: kampania „Młodość to stan ducha” strzałem w dziesiątkę

„Odważna, niestandardowa i nieco prowokacyjna” – tak kampanię promocyjną Małopolski „Młodość to stan ducha” ocenia Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego. O sukcesie świadczą liczby: 35 mln telewidzów, 6 milionów internautów, 130 tys. odsłon na YouTube i kolejnych 45 tys. na Snapchacie.

[ TEMATY ]

ŚDM w Krakowie

Mazur/episkopat.pl

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

„Billboardy, citylighty i komunikacja miejska, portale społecznościowe i oficjalny fanpage, spot telewizyjny a nawet specjalna taksówka – każdy ze sposobów był dobry, aby przekonać pielgrzymów przyjeżdżających do Małopolski na Światowe Dni Młodzieży, że „Młodość to stan ducha”. Przysłowiowym strzałem w dziesiątkę okazał się pomysł, by twarzą kampanii został 86-letni benedyktyn, ojciec Leon Knabit” – mówią twórcy kampanii z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

O sukcesie kampanii promocyjnej Małopolski, która towarzyszyła Światowym Dniom Młodzieży świadczą liczby: 35 mln telewidzów, 6 milionów internautów, 130 tys. odsłon na YouTube i kolejnych 45 tys. na Snapchacie. „Samą kampanię określić można w kilku słowach: odważna, niestandardowa i nieco prowokacyjna, ale dzięki temu dotarła do odbiorców w każdym wieku i pokazała, że w Małopolsce można być młodym przez całe życie” – twierdzi UMWM.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Wizerunek ojca Knabita ubranego w małopolskie czerwone korale i koszulkę Keep Calm and Ora et Labora można było zobaczyć na ponad 150 różnych nośnikach w całej Małopolsce – m.in. na lotnisku w Krakowie-Balicach i na Dworcu Głównym w Krakowie. Szacuje się, że słowa ojca Leona Knabita: „Trzeba mieć serce jak tramwaj, otwarte dla wszystkich” na trzech krakowskich tramwajach i dziesięciu autobusach zobaczyło w sumie trzy miliony osób.

Dzięki akcji specjalnej „Podróż za jeden uśmiech”, każdy komu udało się złapać specjalną taksówkę mógł podróżować po ulicach Krakowa w towarzystwie znanego zakonnika. Snapy z tej akcji wyświetlono 45 tys. razy.

6 mln wyświetleń zanotowały posty kampanii na polskim fanpage’u Małopolski, a najlepsze cytaty ojca Knabita były także obecne na profilu Światowych Dni Młodzieży, w dziewięciu oficjalnych językach ŚDM (angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, portugalskim, rosyjskim, ukraińskim i polskim).

Reklama

Podczas 14-dniowej emisji w TVN oraz 5-dniowej emisji w TVP spot promocyjny obejrzało w sumie 35 milionów osób.

Spot można zobaczyć także na YouTube, gdzie znajdują się również filmiki dokumentujące zmagania pielgrzymów z różnych stron świata mierzących się chociażby z nazwami małopolskich miejscowości: Trzyciąż, Murzasichle, Bukowina Tatrzańska. Goszczący w Małopolsce odpowiadali także na pytania specjalnego quizu: „W Małopolsce wychodzimy na...?” czy „Kto zabił smoka?”. Filmy w serwisie YouTube wyświetlono ponad 130 tys. razy.

„Kampania Małopolski udowodniła, że nawet wydarzenie o charakterze religijnym może być świetną okazją do tego, żeby promować region, wychodząc przy tym poza ramy i schematy” – komentuje kampanię „Młodość to stan ducha” biuro prasowe UMWM.

2016-08-18 16:45

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Tłumy pielgrzymów ŚDM odwiedzają Muzeum Powstania Warszawskiego

[ TEMATY ]

Warszawa

ŚDM w Krakowie

Marzena Żeligowska

Tłumy pielgrzymów Światowych Dni Młodzieży, uczestników „Dni w Diecezji”, odwiedzają stołeczne Muzeum Powstania Warszawskiego. Niemal każda grupa z obu diecezji: warszawsko-praskiej i archidiecezji warszawskiej zdecydowała o odwiedzeniu tego miejsca.

Szymon Niedziela, kierownik działu ekspozycji Muzeum Powstania Warszawskiego przyznał, że widok przed placówką jest wyjątkowy. Dziś przybywają grupy z archidiecezji warszawskiej. Wielu pielgrzymów to goście z Ameryki Południowej i Hiszpanii. Młodzi czekając w kolejce śpiewają, tańczą i modlą się. „To, co najciekawsze, to ich ekspresja, ekspresja ludzi południowych, którzy mają nieco inną temperaturę krwi” - żartuje Szymon Niedziela.

CZYTAJ DALEJ

Siostry duchaczki: Gwidon z Montpellier – nowy błogosławiony w duchu Franciszka

2024-05-21 17:37

[ TEMATY ]

błogosławiony

Przemysław Radzyński

Bł. Gwidon z Montpellier

Bł. Gwidon z Montpellier

Na ogłoszenie Gwidona błogosławionym trzeba było czekać 800 lat, ale to wydarzenie opatrznościowe, bo to człowiek na nasze czasy - mówią siostry kanoniczki Ducha Świętego de Saxia z Krakowa, duchowe córki nowego błogosławionego - Gwidona z Montpellier, założyciela Zakonu Ducha Świętego.

Gwidon urodził się w drugiej połowie XII wieku we francuskim mieście Montpellier w zamożnej rodzinie. Przed rokiem 1190 zaczął służyć ubogim i potrzebującym, zakładając dla nich dom, szpital na obrzeżach Montpellier. Od samego początku to dzieło powierzył Duchowi Świętemu. W krótkim czasie znalazł wielu naśladowców, którzy zainspirowali się jego przykładem i zapragnęli służyć ubogim i potrzebującym. I w ten sposób narodziła się wspólnota, której członkami byli mężczyźni i kobiety, ludzie świeccy i duchowni.

CZYTAJ DALEJ

Nowy krzyż misyjny w Bogatyni poświęcony!

2024-05-21 16:26

arch. parafii

Po akcie profanacji, jaka miała miejsce w nocy z 3 na 4 kwietnia, kiedy nieznany dotąd sprawca ściął krzyż misyjny znajdujący się przy kościele św. Maksymiliana, stanął nowy krzyż misyjny.

Na stronie parafii można było wówczas przeczytać słowa proboszcza ks. Piotra Kutkiewicza: - Z bólem serca zawiadamiam parafian, iż dzisiaj w nocy tj. z 3/4 kwietnia został ścięty piłą Krzyż Misyjny znajdujący się obok wejścia do kościoła. Myślę, że każda profanacja boli. To jest po prostu bolesne, zwyczajnie bolesne. Ale modlimy się także za sprawcę, kimkolwiek on jest, o przemianę serca.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję