Reklama

Wiadomości

PKN Orlen organizuje pokazy bolidu F1 w 10 miastach Polski

PKN Orlen kolejny raz organizuje pokazowy tour Bolid F1 Alfa Romeo Racing Orlen, podczas którego w 10 miastach Polski prezentowany będzie model bolidu C37 z sezonu 2018. Tour dla miłośników sportów motorowych zostanie zainaugurowany 4 czerwca w Lublinie - zapowiedział w środę koncern.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Informując o cyklu wydarzeń, PKN Orlen przekazał, iż kibice będą mogli zobaczyć pojazd, jakim przed trzema laty ścigali się kierowcy zespołu Alfa Romeo Racing Orlen - bolid będzie malowany zgodnie z tegorocznymi standardami wizualnymi tej grupy, które po raz pierwszy przedstawiono w lutym 2021 r. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

"PKN Orlen po raz kolejny przygotował wyjątkową atrakcję dla miłośników sportów motorowych. Bolid F1 Alfa Romeo Racing Orlen rusza 4 czerwca br. w pokazowy tour, podczas którego pojawi się w dziesięciu miastach w Polsce" - oznajmił w środowym komunikacie płocki koncern.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Jak podkreślił PKN Orlen, wyścigi Formuły 1 z udziałem najlepszych kierowców przyciągają fanów na całym świecie, a według badań Nielsena, łączna widownia tych zawodów, transmitowanych w 51 krajowych telewizjach, sięga 400 mln widzów.

"Zaangażowanie w Formułę 1 i współpracę z Robertem Kubicą traktujemy jako inwestycję. To jeden z naszych kluczowych projektów sponsoringowych, który wspiera działalność biznesową PKN Orlen i buduje globalną rozpoznawalność marki" - powiedział Adam Burak, członek zarządu płockiego koncernu ds. komunikacji i marketingu, cytowany w informacji tej spółki.

Burak zaznaczył, że PKN Orlen tworzy "silny koncern multienergetyczny, który będzie skutecznie konkurował na międzynarodowych rynkach". "Sponsoring sportowy wzmacnia efekty naszych działań" - ocenił. Dodał, iż tylko w 2020 r. ekwiwalent reklamowy związany z obecnością marki Orlen w Formule 1, obejmujący ponad 100 tys. publikacji, wyniósł 433 mln zł.

PKN Orlen anonsuje, iż model bolidu, który zostanie zaprezentowany w ramach obecnego touru, to C37 z sezonu 2018. Spółka zwróciła uwagę, że podobną trasę promocyjną po Polsce bolid Alfa Romeo Racing Orlen odbył w 2020 r. - w ciągu czterech miesięcy wyścigowy pojazd obejrzało wówczas pół miliona fanów w 9 miastach, w 7 województwach.

Reklama

"Tegoroczny tour rozpocznie się 4 czerwca br. w Lublinie. Bolid Alfa Romeo Racing Orlen spędzi w tym mieście cały tydzień. Następnie czeka go podróż, trwająca aż do 5 sierpnia, która zakończy się w Zakopanem" - przekazał płocki koncern. Jak podał, w drugiej połowie roku bolid zostanie zaprezentowany w Czechach i Niemczech, gdzie prowadzony jest proces rebrandingu stacji paliwowych działających pod markami Star i Benzina z Grupy Orlen.

"Głównym celem obecności marki Orlen na torach Formuły 1 jest bowiem budowa jej globalnej rozpoznawalności. Sponsoring zespołu Alfa Romeo Racing Orlen stanowi również platformę marketingową w Czechach i Niemczech, gdzie Formuła 1 należy do najbardziej popularnych i najchętniej oglądanych dyscyplin motorsportowych" - podkreślił PKN Orlen. (PAP)

2021-06-02 17:32

Ocena: +1 -1

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Budujemy silny Orlen

W Polsce zrobiono wszystko, by ceny paliw były jednymi z najniższych w Europie – zapewnia Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.

Artur Stelmasiak: Jak wyobraża Pan sobie rynek paliw za 15-20 lat?

Daniel Obajtek: Na pewno będzie to inny rynek niż obecnie, nie będzie jednolity. Nadal będziemy używać paliw płynnych – benzyny i oleju napędowego, ale coraz więcej kierowców będzie wybierać paliwa alternatywne do samochodów napędzanych na prąd, biogaz w postaci bioCNG, bioLNG lub wodór. My szczególnie mocno stawiamy właśnie na wodór, ponieważ jest to paliwo przyjazne dla środowiska. Przygotowaliśmy strategię wodorową, która definiuje nie tylko nasze plany na najbliższą dekadę, ale także długoterminowe ambicje w kluczowych obszarach gospodarki wodorowej. Zgodnie z tą strategią planujemy zbudować do 2030 r. ponad sto stacji tankowania wodoru wraz z niezbędną logistyką w Polsce, Czechach i na Słowacji.

CZYTAJ DALEJ

Św. Joanna Beretta Molla. Każdy mężczyzna marzy o takiej kobiecie

Niedziela Ogólnopolska 52/2004

[ TEMATY ]

św. Joanna Beretta Molla

Ewa Mika, Św. Joanna Beretta Molla /Archiwum parafii św. Antoniego w Toruniu

Zafascynowała mnie jej postać, gdyż jest świętą na obecne czasy. Kobieta wykształcona, inteligentna, delikatna i stanowcza zarazem, nie pozwalająca sobą poniewierać, umiejąca zatroszczyć się o swoją godność, dbająca o swój wygląd i urodę, a jednocześnie bez krzty próżności.

Żona biznesmena i doktor medycyny, która nie tylko potrafiła malować paznokcie - choć to też istotne, by się podobać - ale umiała stworzyć prawdziwy, pełen miłości dom. W gruncie rzeczy miała czas na wszystko! Jak to czyniła? Ano wszystko układała w świetle Bożych wskazówek zawartych w nauczaniu Ewangelii i Kościoła. Z pewnością zdawała sobie sprawę z tego, że każdy z nas znajduje czas dla tych ludzi lub dla tych wartości, na których mu najbardziej zależy. Jeżeli mi na kimś nie zależy, to nawet wolny weekend będzie za krótki, aby się spotkać i porozmawiać. Jednak gdy na kimś mi zależy, to nawet w dniu wypełnionym pracą czas się znajdzie. Wszystko przecież jest kwestią motywacji. Ona rzeczywiście miała czas na wszystko, a przede wszystkim dla Boga i swoich najbliższych.

CZYTAJ DALEJ

Upamiętnienie Melchiora Teschnera

2024-04-28 20:58

[ TEMATY ]

koncert

Zielona Góra

Wschowa

Przyczyna Górna

Teschner

Krystyna Pruchniewska

koncert Cantus

koncert Cantus

Koncert odbył się w świątyni, w której przez ponad 20 lat pełnił posługę jako pastor Melchior Teschner, urodzony we Wschowie kompozytor i kaznodzieja.

Koncert poprzedziła wspólna modlitwa ekumeniczna. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Muzeum Ziemi Wschowskiej we współpracy z Parafią Rzymskokatolicką pw. św. Jadwigi Królowej. W kościele pw. św. Jerzego w Przyczynie Górnej należącym do parafii pw. św. Jadwigi Królowej we Wschowie można było wysłuchać utworów skomponowanych przez Melchiora Teschnera.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję