Była to kolejna okazja, aby parafianie jako jedna wielka rodzina mogli się poznać, zintegrować oraz, korzystając z licznych atrakcji, wspólnie spędzić czas. W programie były m.in. występy artystyczne, stoiska z wypiekami i przekąskami, „pchli targ”, a nawet konsultacje medyczne. Każdy mógł nabyć cegiełkę stanowiącą wkład w malowanie kościoła. Poniżej link do galerii zdjęć.
Rodziny z małymi dziećmi, młodzież i dorośli – to ogromna publiczność 20. jubileuszowego „Festynu Dziecięcego – wspólnie przeciw uzależnieniom”, który odbył się 4 czerwca przed halą sportową Ośrodka Sportu i Rekreacji w Strzegomiu – zwieńczonego występem zespołu muzycznego „Kombi” – gwiazdy wieczornego koncertu
Festyn przygotowały: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2, Publiczne Gimnazjum nr 2, Parafia pw. Zbawiciela Świata i Matki Bożej Szkaplerznej, siostry Elżbietanki oraz Strzegomskie Centrum Kultury. Do sukcesu tej imprezy przyczyniła się wielka szczodrość serc blisko 70 sponsorów – fundatorów nagród losowanych w loterii fantowej – firm z terenu całej gminy i osób indywidualnych.
Kuria Diecezjalna w Drohiczynie została poinformowana o zajściu, do jakiego doszło w Zespole Oświatowym im. Sybiraków w Rozbitym Kamieniu podczas lekcji religii prowadzonej przez księdza katechetę. Ksiądz dopuścił się naruszenia nietykalności cielesnej jednego z uczniów - brzmi początek oświadczenia kurii w Drohiczynie.
Kuria Diecezjalna w Drohiczynie została poinformowana o zajściu, do jakiego doszło w Zespole Oświatowym im. Sybiraków w Rozbitym Kamieniu podczas lekcji religii prowadzonej przez księdza katechetę. Ksiądz dopuścił się naruszenia nietykalności cielesnej jednego z uczniów.
Środowiska katolików świeckich z Portugalii oraz działacze organizacji pro-life nie kryją w mediach społecznościowych zadowolenia z opublikowania reklamy antyaborcyjnej przez znanego przedsiębiorcę z tego kraju Miguela Milhão. Założyciel i prezes spółki Prozis, jednego z największych dostawców suplementów dla sportowców w Europie, przygotował i opłacił reklamę antyaborcyjną w formie muzyki z wideoklipem, która opublikowana została w przerwie niedzielnego finału piłkarskiego Pucharu Portugalii.
Reklama-piosenka zatytułowana „Dziękuję Mamo” (Obrigado Mãe) śpiewana przez Joelisę Campos opowiada historię 23-letniej Portugalki, która zdecydowała się na usunięcie ciąży. Teledysk zaprezentowany na zamówienie Milhão i wyświetlony w trzech portugalskich stacjach telewizyjnych kończy się ostatecznie happy endem. Kobieta zmienia decyzję i odstępuje od zamiaru poddania się aborcji.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.