Reklama

Kościół

Szef Google DeepMind członkiem Papieskiej Akademii Nauk

Profesor Demis Hassabis, założyciel i dyrektor zarządzający Google DeepMind znalazł się wśród mianowanych wczoraj sześciu nowych członków Papieskiej Akademii Nauk. Ten 47-letni Brytyjczyk, absolwent informatyki na uniwersytecie w Cambridge i doktor neurobiologii poznawczej na londyńskim University College, jest jednym z pionierów sztucznej inteligencji (AI).

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Reklama

Zanim zajął się karierą naukową i pracą w DeepMind, Hassabis od ósmego roku życia tworzył gry komputerowe. Ponadto w wieku 13 lat został międzynarodowym mistrzem gry w szachy.

Podziel się cytatem

Portal Be AI-ware wyjaśnia, że prace Hassabisa nad AI „są ściśle powiązane z jego zrozumieniem ludzkiego mózgu”. Już w swojej pracy doktorskiej „badał, jak mózg tworzy pamięci oraz jak te procesy mogą być naśladowane przez maszyny”. Jest on również „aktywnym orędownikiem etycznych zastosowań AI”. Uważa, że ponieważ „AI będzie miała ogromny wpływ na społeczeństwo”, to musimy ją dobrze zrozumieć i nią zarządzać.

Papieska Akademia Nauk wyróżniła już wcześniej Hassabisa medalem Piusa XI.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

2024-03-09 17:25

Oceń: +1 -1

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Zero waste marketing w Google. Podpowiadamy jak reklamować żeby zarabiać!

[ TEMATY ]

Google

Mat.sponsorowany

Samo uruchomienie marketingu w wyszukiwarce Google nie oznacza jeszcze sukcesu firmy. Wielu przedsiębiorców nawet nie zarabia na reklamie w sieci. Tymczasem wyeliminowanie kilku bardzo popularnych błędów pozwala całkowicie odmienić losy biznesów promowanych w Google. To właśnie z myślą o takich osobach przygotowaliśmy rekomendacje specjalistów w zakresie niezwykle ważnej optymalizacji pozycjonowania stron internetowych lub kampanii Google Ads. Zero waste marketing umożliwi Ci realne zarabianie i rozwijanie dotychczas prowadzonej marki. Sprawdź.

Zanim zaczniesz promować własny biznes w wyszukiwarce Google, powinieneś wiedzieć o dwóch sposobach na dotarcie do potencjalnych Klientów. Organicznym jest pozycjonowanie stron WWW a płatnym kampanie Google Ads. Dlaczego o tym wspominamy na samym początku? Dobór tej odpowiedniej metody to praktycznie połowa sukcesu w przypadku większości firm. Wybierz SEO jeżeli zależy Ci na długofalowym, trwałym efekcie oraz wielowymiarowości promocji. To także ścieżka dedykowana dla cierpliwych przedsiębiorców – dotarcie do miejsca gwarantującego duży ruch organiczny oraz maksymalizację dotychczasowych zysków może trwać nawet kilka tygodni. To absolutny standard, a obietnice przyśpieszenia pozycjonowania są tylko chwytem reklamowym. Specjaliści z agencji marketingowej AFTERWEB, tym zdeterminowanym właścicielom firm, polecają linki sponsorowane Google Ads, gdzie efekt jest niemalże natychmiastowy.Tutaj także otrzymujesz możliwość mnożenia licznika unikalnych odwiedzin oraz przychodów. Działasz jednak w stylu rozliczenia PPC i możesz w dowolnej chwili zakończyć promocję. Ads dedykowany będzie przede wszystkim do reklamy okresowej i zwiększenia zainteresowania jednorazowymi akcjami. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie ku połączeniu obu metod dotarcia do Klienta.
CZYTAJ DALEJ

Archidiecezja Krakowska od kwietnia płaci miastu Kraków za użytkowanie kościoła

2025-04-05 10:52

[ TEMATY ]

Kraków

pl.wikipedia.org

Miasto Kraków przekazało Archidiecezji Krakowskiej kościół św. Łazarza przy ul. Kopernika w odpłatne użytkowanie. Od kwietnia strona kościelna będzie płacić czynsz w wysokości blisko 15 tysięcy złotych, a także pokrywać koszty mediów.

Zabytkowy, XVII-wieczny kościół św. Łazarza (pw. Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny) mieszczący się przy ul. Kopernika 19 przez ostatnie lata pełnił funkcję posługi duchowej dla pacjentów okolicznych klinik szpitalnych i ich bliskich, nie był kościołem parafialnym. W 2019 roku stał się własnością Agencji Rozwoju Miasta Krakowa.
CZYTAJ DALEJ

Głos Boga jest pierwszym źródłem życia

2025-04-06 15:07

[ TEMATY ]

sanktuarium Otyń

Wielkopostne czuwanie kobiet

Karolina Krasowska

Wrażenie podczas spotkania robił kościół pełen kobiet

Wrażenie podczas spotkania robił kościół pełen kobiet

„Córka Głosu” – pod takim hasłem w sanktuarium w Otyniu odbyło się wielkopostne czuwanie dla kobiet.

Był czas na konferencję, modlitwę wstawienniczą, adorację Najświętszego Sakramentu i oczywiście Eucharystię. Czuwanie, które odbyło się 5 kwietnia, poprowadziła Wspólnota Ewangelizacyjna „Syjon” wraz z zespołem, a konferencję skierowaną do pań, które wyjątkowo licznie przybyły tego dnia na spotkanie, wygłosiła Justyna Wojtaszewska. Liderka wspólnoty podzieliła się w nim osobistym doświadczeniem swojego życia. – Konferencja jest zbudowana na moim świadectwie życia kobiety, która doświadczyła nawrócenia przez słowo Boże i która każdego dnia, kiedy to słowo otwiera, zmienia przez to swoją rzeczywistość. Składając swoje świadectwo chciałam zaprosić kobiety naszego Kościoła katolickiego do wejścia na tą drogę, żeby nauczyć się życia ze słowem Bożym i tak to spotkanie dzisiaj przygotowaliśmy, żeby kobiety poszły dalej i dały się zaprosić w tą zamianę: przestały analizować, zamartwiać się, tylko, żeby uczyły się tego, że głos Boga jest pierwszym źródłem życia, z którego czerpiemy każdego dnia. Taki jest zamysł tego spotkania, dlatego nazywa się ono „Córka Głosu” – mówi liderka Wspólnoty Ewangelizacyjnej „Syjon”.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję